Hon är så jävla sexig!

Idag har vi haft tvättstuga, en återkommande syssla varje onsdag eftermiddag. I vanliga fall tycker jag att det är dryg och tråkigt. Men idag när jag var nere i tvättstugan och som mest höll på att vika ihop mina och C's kläder så kom jag på mig själv att tänka på att C är sjukt sexig! För mig är hon den vackraste av alla och jag kan spendera timmar med att bara titta på henne. För mig är hon helt perfekt, jag älskar hennes kropp och jag älskar att vara nära henne.

Jag känner mig lyckligt lottad som har en underbar flickvän som älskar mig precis lika mycket som jag älskar henne. Jag älskar att umgås med henne och hon gör mig lycklig. Även om jag tycker om att ha lite tid för bara mig, så finns det ingenting som är så underbart att kramas med C och hålla hennes hand.

Nu blev det kanske lite sliskigt här i bloggen men jag var bara tvungen att skriva av mig lite. Hon är så vacker och jag längtar tills hon kommer hem från skolan så vi kan kramas och mysa i soffan. Ännu mer längtar jag tills vi ska gå i säng och jag får känna hennes kropp bredvid min och jag får känna hennes lena hud mot mina fingrar.

Nu ska jag sätta mig i soffan, läsa lite i min bok och dricka ett glas cola. Sen innan C kommer hem ska jag plocka undan lite i lägenheten, tända lite ljus. Jag älskar att ha ljus tända och tycker det är romantiskt och mysigt. Hur brukar ni skapa en romantisk känsla?


Kom just på att jag såg något som jag tyckte var ganska roligt när jag var och handlade idag. Jag vet att om C hade varit där hade hon skrattat gott med mig. Jag såg i alla fall att dom sålde Flatbröd, kanske något vi borde ha här hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0