Doh!

Jag fick aldrig chansen att utnyttja mina intjänade poäng igår. Båda jag och C kände oss griniga när vi gick och la oss så istället för en nackmassage blev det lite små tjafs. Ingenting som inte löste sig och vi kunde ändå avsluta kvällen med att kramas.

Idag hade jag diverse saker på schemat men på grund av bristande ekonomi så blev det inställt. Därför känner jag mig en aning deprimerad idag. Hatar att inte ha tillräckligt med pengar och då menar jag inte pengar till onödiga saker utan pengar till saker man faktiskt behöver. Det är äckligt drygt och gör att jag tycker att det är jobbigt att vara student och inte ha några pengar över.

Aja, nu får det vara nog med gnälligheterna. Allting är faktiskt inte skit, jag har skrivit klart ett skolarbete och skickat in det. Sen får jag dessutom lov efter morgon dagens lektion. Vilket i sin tur betyder att jag har nästan 1,5 vecka att göra ingenting. Dessutom så skiner solen idag och jag ser fram emot att ta hunden på en promenad lite senare. Så med närmare eftertanke känner jag mig inte så deprimerad trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0