Bröstvårte talang?

Det är helg och som vanligt önskar vi att vi hade mer pengar än vad vi egentligen har. För hur kul skulle det inte vara att gå ut på krogen och dricka öl och bli allmänt odräglig? Inte för att det är en vana att någon av oss blir odräglig när vi dricker! Men börsen ekar tomt så istället blir det att se på Melodifestivalen, final den här helgen!

Vi har troget suttit igenom alla deltävlingarna och lyssnat på alla bidrag, bra som dåliga. Ganska många bra låtar i finalen, kanske blir det rätt låt som vinner i år? Måste säga att jag tycker att det är lite tråkigt att Alzazar inte är med i finalen. Även om jag inte är något stort fan av deras musik tycker jag ändå att dom är grymt härliga och att det mesta av deras kläder sedan är rosa gör bara saken bättre!

 

För att kunna sitta igenom Melodifestivalen krävs det oftast ett antal öl, allt blir så mycket roligare då! Här hemma har vi en vana, eller kanske ovana? Att kommentera artisternas kläder och bakgrundsdansare, det gör det hela mycket roligare. Jag har också någon sorts konstig talang där jag upptäcker på en millisekund om man kan se någons bröstvårta! C brukar skratta glatt åt mig när jag säger "man kan se hennes bröstvårta", detta sker oavsett vad det är vi ser på. Vet inte riktigt vad det är som gör att jag ser det så fort, är egentligen inte speciellt bröst fixerad även om jag gärna kollar på dom, fast då ska det helst vara C's! Kanske att jag ska vara med i någon talangjakt med min något annorlunda talang?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0