Anders Bagge i mina drömmar

Här om natten hade jag bland de konstigaste drömmar jag någonsin har haft, i alla fall vad jag kan komma ihåg! I en av mina drömmar så var jag med min pappa på någon lågpris affär i ÖB stil, på denna affär befann sig även Anders Bagge. Av någon konstig anledning så kom Anders Bagge fram till min pappa och frågade om han kunde få låna 100 kronor. Pappa var något tveksam men gav i alla fall pengar till Bagge. Efter en stund kom Bagge tillbaka och frågade samma sak och även den här gången gav pappa med sig och gav honom pengar.

Efter ytterligare en stund kom Bagge tillbaka och den här gången ville Bagge ha min pappas skor! Pappa tyckte att det var super konstigt men han gav i alla fall sina skor till Anders Bagge, i tron om att han skulle få tillbaka dom någon gång. Men då stack Anders Bagge i sin fina bil från den något skabbiga lågpris affären och min pappa stod där utan skor! Så han var tvungen att gå in på affären och hitta ett par skor, men eftersom han hade gett alla sina pengar till Anders Bagge så var han tvungen att sno skorna!

Helt sjuk dröm och jag har bara en sak att säga: Anders Bagge, låt bli att sno folks skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0