Vart tog programmen vägen?

Ikväll är det verkligen inte mycket att se på tv. I vanliga fall är det massor av bra program på tisdagar, men nu har det varit säsongsavslutningar vilket betyder att det enda som är kvar att se är Ugly Betty, efter det finns det verkligen ingenting att se på tv. Som tur är så har man ju i alla fall Voddler, där finns det oftast något att se.

Just nu sitter vi och ser på något program på kanal 9, ett nytt liv på landet eller nåt sånt tror jag att det heter. Det är väl hyffsat, inte direkt något som man blir ledsen om man missar! C sitter och pysslar med någon fotoram, vet inte riktigt vad hon gör, men jag antar att jag får se slut resultatet snart! Jag passar på att leka lite med datorn, det är sjukt härligt att ha en egen bärbar dator.

Nu ska jag ta och fortsätta min jakt på en solsemester, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Själv undrade jag för flera år sen vart programmen tog vägen :P :D

2010-06-15 @ 19:37:54
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0