Snurrig i huvudet

Idag har det varit något lugnare än vad det var igår. Sov till 10.30, dels för att jag var fruktansvärt trött men också för att hostmedicinen gjorde mig helt snurrig i huvudet. Tog en lång härlig dusch när jag klev upp för att försöka rensa huvudet.

Sen dess har jag mest suttit framför datorn, jag och C var en sväng på Ica Maxi för att handla lite inför helgen och för att gå på bolget. Det var inte allt för mycket folk vilket var skönt, jag blir alltid så irriterad på alla idioter som alltid ställer sig i vägen för andra och verkar inte veta vad ordet hänsyn betyder.

Nu börjar klockan närma sig 17.00 och jag ska alldeles strax gå ut på en promenad med hunden. Har inte riktigt bestämt mig vars vi ska gå idag. Kanske blir det en tur ner till sjön igen eller så blir det helt enkelt en tur genom skogen, det brukar alltid vara uppskattat.

I helgen är det ju midsommar vilket för våran del betyder att vi åker ut till Djäkneboda imorgon för att fira med familjen. Sen på lördag fyller mamma år så då blir det kalas. Skulle nog tro att vi stannar tills på söndag om vädret håller i sig. Vad ska ni göra på midsommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0