Slutkörda lungor

Imorse blev det sovmorgon igen, förstår inte riktigt varför jag helt plötsligt är så fruktansvärt trött på morgonen. Kanske beror det på förkylningen eller nåt. Skönt var det i alla fall med sovmorgon! Tog hunden på en promenad i solskenet när jag klivit upp. Promenerade iväg mot Astra Zeneca, det ser helt sjukt ut där borta nu när dom har kapat ner alla träd. Plötsligt så ser det ut som att man bor i värsta industriområdet, inte speciellt trevligt.

Hade tänkt duscha när jag kom hem från min promenad med hunden, men då kom jag på att vattnet är avstängt här hemma så det gick inte så bra. Nu är i alla fall vattnet tillbaka så snart ska jag hoppa in i duschen, kanske blir det ett bad. Försöker passa på att bada så mycket jag kan/vill nu när vi inte betalar för vattnet, för sen när vi flyttar till Storbritannien får vi betala vattnet själva och då kan jag inte tänka mig att det blir många bad!

Är trött och less på min hosta, känns som att jag håller på att hosta upp lungorna. Värst är det på kvällen när vi gått och lagt oss. Tycker synd om C som måste höra på när jag hostar. Det verkar i alla fall bli lite bättre, eller så är det bara ett önsketänkande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0