Ovanligt tyst

Min nya dator är otroligt tysy jämtfört med den gamla, den lät ungefär som en dammsugare och inte en tystgående sådan! Så nu mera känns det alltid sjukt tyst här hemma, lite för tyst för min smak. Men som tur är så finns ju Spotiy, så på eftermiddagarna brukar jag slå igång spotify så att vi har något att lyssna på.

Idag har jag varit nere på stan och gjort lite ärenden. C följde med och vi kikade snabbt i lite olika affärer. Hittade egentligen ingenting som jag vill ha, men letade inte direkt noga heller då det inte finns några pengar att shoppa för. Tittade dock på högtalarna på Kjell & Company som kostar 99 kronor. Tror att dom kommer att passa bra till datorn, så nu håller vi tummarna för att dom kommer att finnas kvar när jag har fått pengar.

Förutom att göra ärenden på stan har jag gjort en ny spellista på Spotify, blev less på den gamla. Nog för att det förmodligen är samma låtar på den nya, men den känns ny och fräsch i alla fall.

Ikväll ska jag laga lasange. Egentligen skulle vi äta det igår, men jag hade ingen större aptit så det blev bara nyponsoppa igår. Jag ska försöka ta lite bilder på matlagnigen och sen kommer det ett recept imorgon. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0