Med vinden i håret

Nu är det fredag igen vilket betyder att det är helg igen. Den här veckan har flugit fram, känns som att det nyss var tisdag. Att både jag och C var lediga i måndags är nog orsaken till att veckan har känts väldigt kort, men det är inte direkt något jag klagar över.

Imorse blev det dessutom en liten sovmorgon, klev upp vid 10-tiden. Egentligen var det C's tur att gå ut med hunden, men då vi vaknade så sent och hon behövde gå till jobbet så offrade jag mig och gick ut med henne. Blev en långpromenad i solen, hade varit lite skönare om det inte varit så blåsigt, men antar att man inte kan få allt.

Eventuellt ska jag och C ut och leta gips idag, ni vet sånt där gips som man kan göra ansiktsmasker av? Har ingen aning om vars man kan köpa sånt, så ska leta runt lite på nätet först. Vi såg nämligen en dokumentär här om dagen om kvinnor med bröstcancer som gjorde avgjutningar av sina bröst och sen målade dom. Såg roligt ut så jag och C tänkte också testa! Något måste man ju roa sig med, huruvida vi verkligen kommer att göra det återstår att se.



Förutom att göra bröst avgjutningar har vi inga större planer för helgen. Vi hoppas på sol och värme så att vi kan gå ner till sjön och kanske plaska lite i vattnet. En trevlig helg önskar jag er alla, jag återkommer efter helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vill ajg med göra!

2010-06-14 @ 20:25:35
URL: http://pictureitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0