Måndag morgon

Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät, känner mig en aning trött och jag tror att jag ska leta reda på en film på Voddler och sen ska jag göra lite frukost och bara koppla av. C har åkt till skolan för att göra prov och hon kommer inte hem förrän vid typ 14-tiden eller nåt sånt, vilket betyder att jag har i stort sett hela dagen för mig själv.

Så här på morgonkvisten har jag hunnit med en promenad med hunden i regnet, hon uppskattade det inte allt för mycket och hon ligger nu och sover i sin säng. Jag antar att hon tyckte att det var lite väl tidigt att kliva upp.

Nu ska jag gå och göra en kopp te och lite rostade mackor och sen lägga mig och se på film. Återkommer senare idag med fler inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0