Man tappar lusten

Sjukt tråkigt väder är det idag, solen lyser med sin frånvaro och regnet verkar vara här för att stanna ett bra tag. Idag är det min tur att ta hunden på eftermiddagen/kvällen och jag kan ärligt säga att det inte är något jag ser fram emot. Om jag har tur kanske det har slutat regna innan det är dags att gå ut.

Jag och C har precis ätit lunch och sett på Beverly Hills, till lunch blev det lasagne. Smakade bra idag också, även om jag personligen tycker att det smakade bättre igår. Idag har jag också legat i sängen och läst lite, skönt att mysa under en riktigt varm och fluffig filt när vädret är kasst.

I kväll blir det nog ganska så lugnt för våran del. Det är fotboll klockan 20.30 England - Algeriet, så det ska C kolla på. Själv lär jag väl antingen sitta med datorn i knät eller läsa min bok. Är som jag sagt tidigare inget fotbolls fan och förstår inte alls tjusningen av att se vuxna män sparka på en liten boll. Men smaken är ju som baken, och tur är väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0