Lite mer blondin

Igår var jag till frissan med mamma, syrran och mormor. Det slutade i alla fall med att jag gjorde blonda slingor och klippte en ny frisyr. Jag känner mig mycket nöjd, även om jag inte riktigt har vant mig med att vara blondin än! Kul att prova något nytt i alla fall. Syrran färgade håret svart och rött, ser skit häftigt ut. Jag önskar att jag hade vågat göra sådana saker när jag var i hennes ålder, eller ännu mer önskar jag att mamma hade varit villig att betala för det!

Idag sitter jag mest och tycker lite synd om mig själv då jag har sån jävla mensvärk att det känns som att jag ska spy. Jag håller tummarna för att det går över snart. Nu är jag inne på min sista vecka som student, egentligen borde jag plugga istället för att sitta här, men jag kan inte riktigt slita mig. På fredag är det prov och när det är klart så är jag färdig med skolan, helt sjukt är det.

Nu ska jag gå och hämta ett glas cola, sätta mig i soffan och läsa igenom mina anteckningar. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0