Kanske var det bra ändå

Känner mig inte speciellt pigg idag, dels för att jag inte sov speciellt bra. Vaknade upp flera gånger under natten för att det kändes som att jag höll på att kvävas, inte speciellt roligt. Men jag känner mig också trött för att nu verkar förkylningen vara här på riktigt. Så kanske var det tur att det inte gick att boka resan igår.

Vaknade upp imorse med hosta vilket förklarar varför jag vaknade upp flera gånger under natten. Det var helt enkelt hostan som spökade. Än så länge är det inte allt för jobbigt, men det lär knappast stanna på den här nivån. Dessutom verkar jag ha blivit snorig också, så det är inte tipp topp här hemma.

Dock fick vi en trevlig överraskning av brevbäraren idag, han kom med ett paket från C's mamma som innehöll dels ett grattis kort till mig med också två ansikts produkter, typ ansikts skrubb eller nåt sånt. Super bra eftersom vi inte har någon just nu och dessutom är en av dom en produkt som vi velat att ett tag, men den går inte att få tag på i Sverige.

Har absolut ingen aning om vad som händer idag, men å andra sidan så spelar det inte så stor roll. Ska fylla i några papper som ska lämnas in nere på stan senare idag. Mer än så är inte planerat. Vad ska ni hitta på idag?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0