Godmorgon, godmorgon!

Det känns fortfarande som att jag har svalt en tennisboll vilket inte är speciellt trevligt, men jag kämpar på ändå. Idag har jag varit på jobbcoach mingel, det var ungefär lika givande och roligt som det låter. Men är man kallad av arbetsförmedlinge så är man.

Nu är jag i alla fall hemma och jag känner mig inte direkt klokare innan jag for imorse. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, tror att det blir nåt liknande igår. Är helt inne i boken jag läser just nu, så kan hända att jag parkerar rumpan i soffan och läser ett tag.

Jag har varit en sväng på Kjell & Company och tittat på högtalare till datorn, hittade ett par för 99 kronor som verkar vara helt okej. Behöver inga värsting högtalare, utan vill bara ha lite bättre ljud när vi ser på film och sånt, så 99 kronor kändes lagomt att slänga ut. Dock så köpta jag inga idag, utan det får vänta till jag har fått lite pengar.

Nu ska jag surfa vidare och se om jag hittar något intressant. Återkommer säkerligen senare idag med fler intressant inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0