Fotboll - Nej tack! Öl - Ja tack!

Sitter här i soffan med datorn och lyssnar på fotboll, eller jag lyssnar inte direkt aktivt, det är mest bara oljud i mina öron. Halva matchen har gått och jag är redan less på att höra ljudet från dom där jävla tutorna! Dom är sjukt irriterande, kan bara tänka mig hur livat det verkligen är där.

Jag har suttit och tittat lite på resor men inte hittat något överdrivet bra, men jag fortsätter att leta. Idag strax innan middagen ringde min lärare från min distans kurs och frågade om jag hade skickat in mitt teoriprov. Fick lite smått panik då jag insåg att hon inte fått mitt prov, var helt säker på att jag skickat in det men började ändå tvivla på om jag verkligen hade bifogat provet!

Som tur var hade jag datorn igång och kunde snabbt kolla mina skickade meddeleanden och jag hade mycket riktigt skickat in det. Det var hon som inte kunde hitta det, men när jag talade om min mailadress hittade hon det och allt var i sin ordning. Hon talade om att hon skulle rätta provet på måndag och sen blir det betygs samtal senare i veckan, ska bli spännande!

Nu ska jag öppna min andra öl, sätta mig tillrätta i soffan och läsa lite i mon bok. Ha en trevlig fredag kväll!

Kommentarer
Postat av: emelie

hej.



frågestund på bloggen som avslutas klockan 12 inatt.

Ställ gärna en fråga eller två :D



ha en fortsatt bra kväll. :)

2010-06-18 @ 22:09:40
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu när jag tittat in på din söta blogg så kan du väl göra mig en tjänst? Gå in på min blogg och kommentera senaste inlägget!



Min blogg är intressant och jag skriver om intressanta saker.. typ massa krönikor i bloggen :)

Jag tycker det är kul att läsa och tänkte att det kanske är intressant för dig med?



Följ Gärna bloggen via bloglovin! :D

2010-06-18 @ 22:13:28
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0