En dag kvar av livet

Endast en dag återstår av livet som student, det känns helt overkligt att imorgon är jag klar. Dock känns det tungt att göra prova imorgon, men jag håller tummarna för att det ska gå bra. Imorgon kväll händer det något roligt, något sorts firande för att jag är klar med skolan. Jag har dock ingen aning om vad det kan vara, det blir spännande.

Var det förövrigt någon som såg Grey's Anatomy igår?! Jag dog nästan, jag satt på nålar hela avsnittet med svettiga händer, haha. Så sjukt spännande det var, helt klart det mest spännande avsnittet hittills. Nu håller jag på att längta ihjäl mig tills nästa onsdag då fortsättningen är.



Jag och C hade en snabb titt på Kanal5play för att se hur mycket det skulla kosta att se avsnittet på en gång. Endast 25 kronor kostade det, men när vi försökte klicka oss vidare visade det sig att servern var överbelastad! Antar att vi inte var dom enda som ville ta reda på hur det gick.

Det blev med andra ord inget mer Grey's för våran del, istället satt vi och kollade på Celebrity rehab. Inte det bästa programet direkt, men det fanns verkligen inget annat att se på tv. C gick och la sig innan det slutade då hon hade ont i huvudet, men själv stannade jag uppe och såg klart innan jag kröp i säng.

Har sovit dåligt dom senaste nätterna och i natt var inget större undantag. C var underbar och lät mig ta sovmorgon, sov till 11.20 då hunden skällde, antar att hon tyckte att det var dags att kliva upp. När jag slog upp ögonen och sträckte ut mig i sängen märkte jag att C lagt en vacker rosa ros i sängen. Hur underbar kan man vara? Det var helt klart mycket bra sätt att starta dagen på.

Nu ska jag ta och höra om C vill äta lite lunch och sen ska jag plugga lite inför provet imorgon. Ett stort grattis till alla studenter idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0