En alldeles vanlig dag

Här hemma är det onsdag, eller ja det är det väl förövrigt överallt. Men onsdagar betyder att det är tvättstuga samt att C har skola mellan 17-19. Med andra ord en helt vanlig onsdag, inget konstigt alls. Jag har precis skrivit klart alla mina anteckningar i den sista kursen. Nu är det lite drygt en vecka kvar tills det är prov och sen är jag inte student längre. Förutsatt att jag klarar provet så klart, men jag håller tummarna att det ska gå bra.

Jag har även hunnit med att städa här hemma, fick nåt ryck och tog fram dammsugaren och städade badrummet. Det är inte så ofta jag får städryck så när dom väl kommer då är det bara att hänga med. Dessvärre tror jag inte att C uppskattade mitt städryck då hon lider av huvudvärk idag och dammsugaren är allt annat än tyst!

C ska strax fara iväg till skolan och jag ska göra mig iordning för att gå ut med hunden. Jag ska även försöka komma på något gott att laga till middag. Har tinat kyckling men har inte bestämt mig för vad jag ska göra med den än. Men nu ska jag gå och pussa C hejdå och gå på en promenad med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0