Dags att inta sängläge

Snart är det dags för mig att krypa ner i sängen, självklart följer C med. Vi ska lägga oss i sängen, äta lite godis och se på Up. Jag känner mig inte speciellt pigg, halsen är svullen så att det känns som att jag har en tennisboll som sitter fast i halsen. Just nå står C i duschen och jag passar på att uppdatera bloggen lite innan vi kryper ner i sängen.



Idag har det varit en ganska så lugn dag, vi har sett på tv och sen har vi varit på Rusta en sväng där vi köpte motorolja och tvål, ingen överdrivet spännande shopping. På hemvägen stannade vi på Godishuset där vi naturligtvis köpte godis men vi hyrde också två filmer, The princess and the frog och Up. The princess and the frog har vi redan sett och den var riktigt bra och snart är det som sagt dags för Up.



Imorgon blir det en tidigt start, C har prov klockan 8.30 så redan vid 7.30 ringer väckarklockan. Jag har gjort iordning lunch till C som hon ska ta med sig.

Nu har C precis klivit ur duschen så nu är det dags att se på film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0