Bara en aning besviken

Jag är en aning besviken just nu. Jag hittade nämligen den perfekta resan för mig och C. Avgång från Umeå till Antalya i Turkiet imorgon med hemresa den 24/6. Dubberum med halvpension vilket inkluderade frukost och lunch. Allt som allt skulle det gå på just under 5800 kronor för oss båda.

Tyckte att det var helt perfekt och ville så klart boka på en gång. Med vetskapen att mamma redan lovat att ta hand om hunden om vi hittade en resa innan midsommar så tycktes det vara ödesbestämt att resan var vår. Men då bankkonton ekar och man är beroende av att andra ska flytta pengar till en så kunde vi så klart inte boka på en gång.

När pengarna väl fanns på kontot gick det av någon anledning inte att genomföra betalningen! Provade ett flertal gånger men fick bara upp ett felmeddelande. Ringde då till kundtjänst som talade om att dom skulle ringa upp. Efter ca 15 minuters väntan ringer telefonen och en mycket hjälpsam kvinna talar om att hon ska hjälpa mig att boka resan. Men då visar det sig helt plötsligt att det bara finns en plats kvar på flyget, vilket naturligtvis innebar att jag inte kunde boka någon resa.

Så dessvärre blir jag och C kvar här i Umeå. Inte för att det inte är trevligt att vara hemma, men det hade varit trevligare om vi hade fått fara på lite semester. Men det kommer fler resor och vi är trots allt ganska flexibla så det ska nog lösa sig. Men jag kan ändå inte hjälpa att jag känner mig lite besviken.

Hur som helst är det i alla fall säsongsavslutning av Grey's Anatomy ikväll och det ska bli sjukt spännande att se vad som händer. Dessutom så är det säsongsstart av So You Think You Can Dance vilket är ett av mina favorit program. Så det verkar ändå som att det kommer att bli en helt okej kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0