Att hitta det man vill

Det är inte alltid det lättaste att hitta det man vill alla gånger. Idag har jag suttit och letat efter en resa till mig och C. Vi är inte direkt kräsna utan vi vill att det ska vara varmt och soligt, finnas en pool och en bra och helst ska det inte kosta allt för mycket. Det finns visserligen hur många resor som helst, men passar priserna så passar inte datumet och vise versa. Riktigt irriterande!

Extra irriterande blir det så klart eftersom att vi har hunden vilket gör att det krävs rätt så stor planering även om det bara gäller en sista minuten resa. Dessutom så är det mammas födelsedag på midsommardagen och det kan vi inte gärna missa eftersom att vi inte kan garantera att vi kan vara här nästa år då hon fyller år.

Så vi sitter här med suget att fara utomlands och kan inte göra så mycket mer än så ljust nu. Vi funderar på att eventuellt vänta tills i augusti, men samtidigt så vill jag fara så snart som möjligt. Men jag antar att det löser sig på något sätt, det brukar det altid göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0