Vilken värme!

Helgen har varit superhärlig och vi har verkligen hunnit med att göra en hel del! Gillar helger när man hinner göra mycket, då känns helgen lite längre!

Igår var vädret superbra och vi packade en picknick och sen cyklade vi ner till Nydala för att sola och bada. Vi fick sällskap av två av mina kompisar och vi pratade strunt och spelade spel och hade en mycket trevlig dag nere på stranden. Dock var det synd att det blåste så mycket som det gjorde, kändes lite små kallt ibland trots att kroppen var varm. Jag och C gjorde i alla fall ett dopp i sjön, men mer än så blev det dessvärre inte.

Efter ett par timmar nere på stranden kände vi oss lagomt möra och knatade därför hem. Tog ut hunden på en promenad och sen lyxade vi till det och åt pizza till middag, super gott! Upptäckte sedan på kvällskvisten att både jag och C bränt oss på axlarna under dagen, men det var som tur var inte allt för farligt!

Idag är det varmt igen men det blåser en hel del så det blir nog ingen tur till badstranden idag. Kanske blir det att sitta en stund på balkongen istället. Egentligen borde jag ta mig ner på stan, C fyller nämligen år på lördag och jag måste köpa en present! Men än så länge är det bara måndag så jag har i alla fall några dagar på mig! Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0