Svettig!

Att svettas är bland det äckligaste jag vet, inte för att andra verkar bry sig så överdrivet mycket. Men jag tycker att det käns äckligt när man känner svetten rinna, usch! Dessvärre så svettas jag som en gris på sommaren, mindre kul! Dels beror det väl på att man inte har världens bästa kondis, men den verkar å andra sidan aldrig bli bättre hur mycket man än motionerar!


Jag har i alla fall precis kommit hem från en cykel och badtur med hunden. Blev så klart svettig på hemvägen då det är uppför, dessutom är det stekhett ute. Så varmt att jag gärna skulle åka och bada själv. Känns som att jag skulle behöva en kalldusch för att kyla av mig, men ska vänta ett tag och sen ta en riktigt varm dusch och försöka göra något åt nackspärren jag har dragits med i två dagar, någon som har nåt tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0