Lunch på stan

Jag vaknade upp i morse av att det åskade så att huset skadade. Helt sjukt hur mycket det mullrade. Först trodde jag att det var en lastbil som körde förbi utanför fönstret (det händer faktiskt oftare än vad man tror!) Men sen insåg jag att det var åskan som mullrade. Insåg då att det inte skulle bli något badande för mig och C idag och bestämde mig därför för att somna om igen.

När jag väl klev upp hade regnet avtagit lite och jag tog en promenad med hunden. När jag kom tillbaka hade det nästan slutat regna. Sen blev det en dusch och sen gjorde jag mig iordning för att åka ner på stan med C och äta lunch på Eastern Palace. Deras lunchbuffé är verkligen supergod och jag har nu ätit så mycket att jag tror att det räcker för minst en vecka.

Jag hoppas att vädert ska vara lite bättre imorgon så att vi kanske kan fara och bada. Men det känns som att det kommer att vara dåligt väder bara för att vi vill åka och bada. Men å andra sidan så kan det ju inte vara dåligt väder jämt, förr eller senare blir det väl sol igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0