Dö byggarbetare, dö!

Jag verkar ha ett gäng byggarbetare inne i huvudet som hamrar och spikar och jag känner mig något less nu! Hade ont i huvudet när jag gick och la mig igår men trodde i min enfald att det skulle gå över med lite sömn. Men jag vaknade upp med en huvudvärk som var minst lika jobbig som den jag gick och la mig med.

Lyckades i alla fall kravla mig upp ur sängen i morse och ta hunden på en promenad. Dessvärre blev det en kort promenad då det kändes som att huvudet skulle sprängas. Hade planer att ta mig ner på stan och köpa en present till C men som det känns just nu orkar jag inte åka på stan, får se hur det känns senare.

På vägen hem från den korta promenaden med hunden mötte jag brevbäraren som gjorde något rätt så underligt. Han kom körande på sin lilla moppe och stannade först vid 23 D (som han alltid gör) sen hoppade han helt över 23 C och gick på 23 B. Tyckte att det verkade lite märkligt att ingen i hela trapphuset skulle ha fått någon sorts post idag, men vad vet jag, det kanske är vanligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0