Det var visst lördag

Nu när man är ledig på dagarna så är det svårt att hålla koll på vilken dag det egentligen är. Igår hade jag inte en aning om att det var fredag vilket naturligtvist resulterade att jag hade noll koll på att det skulle vara lördag idag. Så när jag planerade smått vad jag skulle göra idag räknade jag inte med att det skulle vara lördag.

Men någon större roll spelar det egentligen inte. Jag och C klev upp rätt så tidigt idag, tog en kort promenad med hunden då hon fick springa runt sjön igår kväll. Sen hem och vänta på att mormor skulle höra av sig för hon ville eventuellt följa med oss på en cykeltur runt sjön. Men nu kunde hon inte följa med, så det blir bara oss.

Funderar på att lämna hunden hemma då hon drar så förbaksat mycket + att det faktiskt är ganska så varmt ute. Vi har i alla fall planerat att ta med oss lite fika idag och stanna längs någon av de fina grillplatserna och fika lite.

Om det inte börjar regna tills ikväll blir det nog att grilla, fast så fort vi har sagt att vi ska grilla brukar det börja regna, så vi får väl se! Kanske att det blir en sväng på Bilteme igen och köpa ett nytt lås till min cykel då det ständigt verkar vara någon som vill sno den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0