Det är över nu

Helgen är nu över och man börjar smått inse att det är måndag igen. Vi har haft en mycket trevlig helg, vi började med kalas i två omgångar på fredagen. C fick mycket fina presenter och hon var nöjd, fikat smakade dessutom mycket bra. Vi hade bakat muffins med frosting, dubbla havrekakor med chokladfyllning, sirapskakor och en pavlova med grädde och färska jordgubbar på!



Sen på lördagen då det var C's födelsedag började vi dagen med att öppna paket i sängen och sen efter frukost förflyttade vi oss ner på Nydala där vi solade och badade. Sen fortsatte födelsedags firandet med grillning och ett par öl och två filmer. På det hela en mycket trevlig dag.



Söndagen åkte vi runt och shoppade lite, det blev ett par skor till mig och ett par skor till C. Hittade även lite andra saker som var roliga och som man önskar att man hade haft råd att köpa, men man kan ju inte få allt! Söndagkvällen avslutade vi sedan med att se Ondskan.



Idag har jag gjort diverse telefonsamtal, dock utan större framgång, men det löser sig nog på något sätt. Har dessutom lagt ut en annon på blocket där jag försöker sälja min gamla skärm. Vad som återstår att göra denna måndag är att ta en promenad med hunden, åka en sväng på Expert för att se på en telefon och eventuellt hämta en tv från pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0