Den dagliga motionen

Jag och C har precis kommit hem från mormor där vi har fikat och surrat lite. Mormor bjöd på en supergod citron paj och kaffe. För min del blev det dock te då jag inte tycker om kaffe. Mormor fållade även upp mina byxor och det blev superbra! Så nu har jag två par "nya" 3/4 byxor, perfekt i sommarvärmen.

Nu ska jag bara dricka upp colan och sen ska jag och C ta med oss hunden och cykla runt sjön. Vi kom överns här om dagen att om det är bra väder ska vi cykla runt sjön varje dag och eftersom det inte regnar så räknas det som bra väder. Så alldeles strax ska vi ge oss av.

Sen kommer vi hem lagomt i tid för att laga middag, idag blir det lags i en vitsås som sen ska tilllagas i ugnen och till det blir det nog klyftpotatis. Ikväll ska vi sedan se på film på tv, tror att det var ikväll som dom visar The Final Cut.
Men först en cykeltur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0