2 gånger på 5 dagar...

Två gånger på fem dagar har vi fått parkeringsböter, känner mig lagomt lycklig över det! Inga billiga parkeringsböter för den delen heller. Den första boten kan jag väl acceptera men den andra är bara jävligt töntig, men vad ska man göra. Det är väl bara att betala och se glad ut...



Känner mig lagomt omotiverad till att göra något vettigt och därför har jag spendeat ett par timmar på balkongen med min nya telefon, en Samsung GT-C3050. Laddade mobilen med lite musik i morse och sen har jag suttit ute och lyssnat på musik och läst min bok. Har precis läst färdigt och bestämde mig därför för att komma in. Känner mig dessutom lagomt varm. Boken, Mintette Walters "Echo" var helt okej, språket var det som roade mig mest även om själva handligen också var bra, dock lite väl långdragen. Dock helt godkänd!



Just nu sitter jag är med ett glas iskall fläderbloms juice och funderar på om man kanske skulle knata ner till Nydala senare ikväll för ett kvällsdopp. Beror så klart på hur C känner det, har ingen större lust att bada ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0