Strålande Jul!

Nu är julen i stortsett slut även om annandagen inte riktigt är slut än!

Jag har haft en underbar jul och vi har blivit riktigt bortskämda. Det har varit en riktigt avslappnad jul utan stress och vi har bara kunnat känna lugnet och njuta av att vara med familjen. Alla har fått jättefina julklappar och jag tror nog att de flesta av oss är nöjda med vad vi har fått.

Vi har ätit massor av god mat och unnat oss en och annan onyttig sak! Men det är så det ska vara på julen! Idag ska vi ner till pappa i Örnsköldsvik och äta och öppna julklappar. Känner mig mest bortskämd att jag får träffa hela min familj så här på jul. Önskar dock att vi fått chansen att träffa C's familj också.


Hoppas att ni alla har haft en riktigt trevlig jul och att ni har varit snälla så att ni fått fina paket av Tomten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0