Sovit dåligt

Har dom senaste nätterna sovit riktigt dåligt. Har vaknat upp typ en gång i timmen och sedan somnat om. Har ingen aning om varför, men resultatet är i alla fall att jag är supertrött och verkar gå på halvfart hela tiden. Idag har jag i alla fall varit på möte med jobbcoachen, sen har jag varit hos farmor och lämnat julklappar till henne och till pappa som också var där. Sen blev det en snabbis på Biltema för att köpa en säkring till bilen, dessutom blev det en leksak till hunden. Medan vi var på Ersboda passade vi också på att köpa morfars julklapp. Nu är jag helt klar med alla julklappar och dom är dessutom inslagna! Känns skönt att ha det bort gjort, nu kan man i lugn och ro bara vänta in julafton. Nu ska jag fortsätta äta hemmagjorda pepparkakor och läsa lite bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0