Sömnlös

Just nu ligger jag i sängen och bloggar, känns så där lite lagomt tragisk om jag ska vara ärlig. C ligger bredvid mig och läser. Jag kände mig allt för rastlös för att läsa så jag valde att surfa runt lite istället. Har kikat runt på lite olika frisyrer eftersom jag ska klippa mig nästa vecka och känner att jag vill förnya mig lite. Har hittat ett par fina frisyrer så vi får väl se vad det blir!

Tog två sömntabletter för en stund sedan så snart så borde jag bli trött och förhoppningsvis kan jag få lite sömn. Sover dåligt då jag inte riktigt har något att göra på dagarna. Imorgon är det i alla fall tvättstuga och C ska på möte på arbetsförmedlingen. Medan hon är ute ska jag passa på att slå in hennes julklappar. Känner mig supernöjd med dom julklappar jag köpt, väl genomtänkta för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0