Seg i skallen

Usch, tycker verkligen inte om att vara förkyld. Har ingen ork till att göra så mycket mer än att bara ligga i soffan och se på tv. Lyckades dock samla tillräckligt mycket ork för att åka och shoppa en sväng idag. Vi åkte på Rusta där vi bland annat köpte en kandelaber för 50 kronor, sen blev det en tur på Jysk där vi köpte fyra stycken lila örngott för 50 kronor. Örngotten är nu på kuddarna i sovrummet och det ser superbra ut med det svarta överkastet vi fick av pappa i julklapp.


Var en sväng på Kappahl för att se om det fanns något roligt där, men det var mest bara skit om jag ska vara ärlig. C köpte dock två par örhängen till mig för endast 20 kronor styck, bra pris tycker jag! Efter vi varit och shoppat har jag bara legat i soffan, lyckades till och med sova i en timma. Kände mig lite piggare då jag vaknade, men börjar känna mig hängig igen så tror att det är dags för lite mer alvedon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0