Nästan helt klar!

Har precis kommit in genom dörren! Har varit på workshop på Lernia i vanlig ordning. Fortfarande så känns det som slöseri på tid, men å andra sidan så har jag inget bättre för mig! Fastnade i dom provisoriska trafikljusen på kolbäcksvägen vilket var drygt! Hade endast 4 bilar framför mig, varav en var en lastbil, och trots att det var grönt i vad som kändes flera minuter så hann jag inte! Detta för att lastbilen av någon konstig anledning inte körde, grrr!

Så jag fick vackert vänta en hel runda till innan det var min tur, super irriterande då det verkligen känns som att det är grönt i evigheter! Tog mig dock vidare och passade på att åka och tanka bilen så att C kan ta sig till arbetsförmedlingen imorgon, sedan passade jag även på att handla en sista julklapp till C! Det enda som är kvar i julklappsväg är att köpa en julklapp till morfar. Vi vet dock vad vi ska köpa och vars det finns, så det borde inte bli några problem.

Nu ska jag äta en tunnbröd macka och surfa runt lite och se om det finns några lediga jobb som passar mig. Kanske blir det en film recension också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0