Muffins för alla!

Igår kväll fick vi besök av B och D som hade med sig en film att titta på. Kvällen till ära hade C bakat både vanilj muffins och chokladmuffins som vi avnjöt medan vi tittade på Ensam Hemma! Tycker att det är så kul att titta på gamla filmer som man såg när man var mindre. Dessutom så är dom ju i stort sätt lika bra som man minns att dom var.


Imorse för typ tredje dagen i rad så vaknade vi av grannens alarm. Hur sjukt är inte det?! Det är dessutom inte ens grannen som bor bredvid oss utan dom som bor ovanför oss. Vi misstänker att det är en mobil med vibration som ligger på ett nattduksbord. Men ändå, lite jävligt är det då man vaknar av grannens väckarklocka.

I eftermiddag ska jag på stan med en kompis och se om jag kan hitta något att köpa till C i julklapp. Har några idéer men har inte riktigt bestämt mig än.

Imorgon ska vi på julmarknad på Gammlia med B och D. Ska bli trevligt, jag brukar inte gå på julmarknad i vanliga fall. Tror dock inte att vi kommer att köpa något, men det är kul att kika runt och umgås med vänner. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0