Missade en dag!

Igår missade jag helt att blogga, men jag hade väl knappast något intressant att säga! Var supertrött igår då jag sovit riktigt dåligt. Hade ont i ryggen och kunde inte somna, sedan störde grannarnas alarm klockan 04.30, sen typ klockan 08.00 började dom borra, dom håller på med stambyte i andra trappuppgången.

Så det var inte en bra natt vilket resulterade i att jag kände mig som en zombie. Tog hunden på en promenad på morgonen och det kändes mest som att jag gick i sömnen. Vet inte riktigt vars jag gick eller hur länge jag var borta, haha. Men vi tog oss hem helskinnade i alla fall!

Sedan igår kväll var jag med mormor och syster yster hos frissan. Det blev en ny frisyr och det är superkort, eller ja superkort är det väl inte riktigt, men för mig är det kort! Det går inte längre att sätta upp vilket känns lite konstigt. Jag har inte riktigt vant mig än, men det tar nog bara ett par dagar!


Idag blir det lugna puckar, ska kika runt och se om det finns några lediga jobb och sen ska jag titta på Silver Fang! Helt underbar anime serie från typ 1986, har sett den två gånger men har bestämt mig för att se den en tredje gång. C gillade den inte riktigt, så jag försöker passa på att se den på dagarna då hon jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0