Mellandags rea

Idag blev det en riktigt lång sovmorgon, vi tog oss faktiskt inte upp förrän strax före klockan ett. Det var riktigt skönt att få sova lite längre. Sen blev det lunch, vi åt varma mackor och tittade på Dexter. Sen tog vi oss i kragen och for på Strömpilen för att shoppa lite.

C lyckades hittade en jätte fin skjorta från H&M för endast 50 kronor. Sen köpte jag två par supersöta örhängen till C från Albrekts Guld. Sen blev det en tur på Ica Maxi där vi köpte lite smått och gott.

Jag har blivit förkyld, tror bestämt att det är C som har smittat mig. Hon har varit sjukt hela helgen stackarn, hon börjar precis bli lite bättre och nu är det min tur att bli sjuk. C pratar just nu med sin familj på Skype och när hon är klar ska vi sätta oss i soffan och se på Dexter och vila lite. Ska göra allt jag kan för att bli frisk till nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0