Lite egen tid!

Just nu är C på möte på arbetsförmedlingen, eller ja hon hade tid klockan två så hon är nog färdig nu. Men efter mötet skulle hon och B gå på stan och köpa julklappar. Så jag har lite tid för mig själv, vilket alltid uppskattas. Jag har passat på att slå in julklapparna till C, så nu är det klart. Sedan så tar jag också hand om tvätten.

Just nu sitter jag och lyssnar på Spotify och spelar Kungen, otroligt givande jag vet! När C inte är hemma och jag spelar musik kan jag sjunga med så mycket jag vill. Försöker undvika att sjunga med då C är hemma då det låter som att någon plågar en katt då jag sjunger! Jag brukar dock sjunga i duschen då C är hemma, fast jag tvivlar på att hon kan höra mig då. Förhoppningsvis stänger vattnet ute oljudet som kommer ifrån mig!

Var på en superhärlig promenad med hunden i morse. Promenerade nere på mariehems ängarna och det såg ut som ett julkort. Hade gärna haft en bra kamera med mig så att man hade kunnat fånga hur solen lyste på träden och snön som glittrade. Fint var det i alla fall och hunden skötte sig bra, har börjat promenera med henne lös och ha en boll med mig. Funkar superbra och det går till och med att gå förbi andra hundar utan problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0