Julgodis och tidiga julklappar!

Igår bakade vi (läs jag) julgodis. Det blev knäck och nougat crisp, här om dagen så gjorde jag ju ischoklad också! Medan jag gjorde godis satt C och läsa för mig ur boken som vi läster för varandra. Den heter "Can you keep a Secret?" och är skriven av Sophie Kinsella. Superrolig bok, vi har skrattat mycket, dessutom så är den välskriven och passar bra att läsa högt ur.


Hur som helst så avslutade vi lördagen med att se på film med B och D, Ensam Hemma 2 blev det. Vi passade även på att byta julklappar då B och D är borta över jul och nyår. Så klart bjöd vi på julgodis och annat smått och gott! Mycket trevligt och mycket fina julklappar!

Nu håller vi på att göra oss iordning för att åka iväg till mormor och baka pepparkakor. En tradition som vi har haft i typ 23 år! Supermysigt att ha en sådan tradition då vi alltid träffas runt lucia och bakar pepparkakor. Dessutom är mormors pepparkakor dom bästa! Hur har eran helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0