Jag glömde visst!

Igår så glömde jag helt bort att blogga, vet inte riktigt varför men kände väl att jag inte direkt hade någonting intressant att säga. Dock så vill jag nog inte påstå att jag har så mycket intressant att säga idag heller!

I måndags eftermiddag så var vi och handlade julklappar! Fick massor av julklappar köpta och det mesta är nu faktiskt klart. Bara några personer kvar som t.ex. C, kunde inte direkt köpa julklappar till henne då hon också var med och shoppade! Skönt var det i alla fall att göra bort lite av shoppingen, då slipper man tänka på det.

Jag har varit sjukt trött dom senaste dagarna, känns som att jag skulle kunna somna när som helst men försöker undvika att sova mitt på dagen, för då kan jag inte sova när vi går och lägger oss på kvällen. Satt precis och tänkte på att det här är första dagen på typ 2 veckor som jag inte sitter och fryser framför datorn. Så antingen är det varmare i lägenheten eller så har jag blivit så bort domnad att jag inte vet att jag fryser!


C och jag har börjat se på en ny serie, vi såg ju som sagt klart på The L Word och kände att vi ville ha en annan serie att titta på. Så vi har börjat se på Lip Service, man skulle väl kunna likna den med en skotsk version av The L Word, men det är mindre sex och mer story till serien. Dessutom så finns det bara 6 stycken avsnitt. Vi har sett 4 tror jag, eller är det 5?! Hur som helst så är det en riktigt bra serie som jag rekommenderare, dock så bör man kanske ha text om man inte känner sig så säker på dialekter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0