Håller tummarna!

Känner just nu noll motivation! Hittar inte riktigt orken till att göra något vettigt, hittar knappt orken till att blogga och hur ansträngande är det egentligen? Idag tog jag sovmorgon, sov till elva, det var verkligen hur skönt som helst. Hade nog kunnat sova längre men kändes dumt.

Idag klockan 14.00 hade jag dessutom telefonintervju angående ett jobb som receptionist. Det känns peppande att ha kommit så långt som intervju och dessutom så får jag feedback nästa vecka, vilket betyder att jag förhoppningsvis får veta om jag går vidare till en andra intervju.


Igår kväll såg vi klart så säsong ett av Glee. Fattar inte riktigt varför jag inte har sett det förut? Jag gillar musikaler så en hel serie som är som en musikal är ju helt perfekt! Fast jag vet varför vi inte har tittat på det förut, det är för att det har krockat med något annat vi brukar se. Men nu har vi sett säson 1 och vi har dessutom 10 avsnitt av säsong 2 att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0