Gott Nytt År!

Så var det dags för sista dagen på det här året. Jag kan inte beskriva hur glad jag är över att det här året är slut! Det har varit ett riktigt skitår för det mesta och det känns bra att det är över nu. Nu kan vi se fram emot 2011 och nya saker och förhoppningsvis så blir 2011 ett bättre år än vad 2010 var!

Året har dock inte varit helt värdelöst, en hel del bra saker har faktiskt också hänt.

Bland annat så har C gått på SFI och fick godkänt på alla proven.
Jag har tagit studenten efter 3 års slit på Komvux.
Jag och C har varit på våran första utlandssemester!
Vi har förlovat oss.
Svärmor har varit här och hälsat på
Vi har mött nya vänner

Men sen så har det väl i ärlighetens namn inte hänt så mycket mer bra saker än så. Det känns lite surt när man tittar tillbaka på ett helt år och det inte finns så mycket positivt att ta med sig in i det nya året. Men så kan det vara ibland, det blir i alla fall skönt att lämna det gamla och dåliga bakom oss och istället se med nya och fräscha ögon på det nya året. Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig nyårsafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0