Förbannade förkylning

Känner mig lagomt less på den här förkylningen nu! Har legat däckad typ hela veckan, har inte orkar göra så mycket mer än att ligga i soffan och se på tv. Nog för att det är skönt, men nu börjar jag bli less. Dessutom vill det inte bli bättre heller! Men nu har jag bestämt mig för att vara frisk imorgon, vi får väl se hur det går!

Nyår ska vi spendera ute i Djäkneboda tillsammans med hela familjen. Där ska vi äta god mat, dricka goda drycker och spela spel. Blir skönt att få åka ut på landet en stund, där hunden kan springa fritt och man behöver inte riktigt bry sig så mycket! Dessutom är det mindre smällare där ute, så förhoppningsvis kommer hunden att vara lite lugnare. Hur ska ny fira nyår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0