Ett litet uppehåll!

Jag tror minsann att det har slutat snöa! Men det har det visst inte alls inser jag, tittade precis ut genom fönstret och om man tittar noga så kan man faktiskt se att det fortfarande snöar! Man kan ju undra när det ska sluta? Nu snöar det i alla fall inte så mycket.

Fönstret här inne på kontoret är typ täck till en fjärdedel med snö som bara sitter där! Det ser rätt så häftigt ut, det är som att man har en egen lite snödriva precis vid fönstret.

Idag blir det inte många knop, C är ute och köper julklappar med B. Jag sitter och lyssnar på lite musik och funderar på om jag ska gå och läsa färdigt den fjärde Dexter boken. Har läst ca 2/3 så det är inte så mycket kvar! Tänkte tanken att dammsuga, men sen kom jag på att bygg-gubbarna kommer hit klockan två och ska sätta upp en stötta på balkonen och jag tvivlar på att dom kommer att ta av sig skorna, så ingen ide att dammsuga innan dom varit här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0