En trög start

Känner att jag inte riktigt kommer igång idag. Sov till strax efter 10 och tog sedan en promenad med hunden. Kände mig dock oerhört oengagerad och det blev lite av en kaos artad promenad. Dock tog vi oss hem utan att bråka allt för mycket. I vanliga fall brukar jag vakna till då jag är ute med hunden, men inte idag! Detta trots att det faktiskt var -12 då jag gick ut.

Jag har precis kommit in genom dörren, var tvungen att åka till Lernia och lämna in ett papper om aktivitetsstöd, lite små drygt då bilen var helt djupfryst. Men det tog i alla fall inte allt för lång tid! Hann dessutom hem får att säga hejdå till C som åkt ner på stan med B för att köpa julklappar och äta lunch tror jag. Så jag ska ta och göra mig lite lunch och sen sätta mig och se på Beverly Hills 90210!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0