10 favorit låtar

Sitter och lyssnar på lite musik och började fundera på vad som är mina 10 favoritlåtar! Vet inte riktigt hur lång jag kom, men tyckte faktiskt att det var svårare än det låter. Det finns så otroligt många bra låtar så hur väljer man ut 10 stycken?! Vilka låtar skulle du välja om du bara fick välja 10? Här är i alla fall min lista:

1. It Will Be Me - Melissa Etheridge
2. That's Why You Go Away - Michael Learns To Rock
3. That Summer - Garth Brooks
4. When I'm Gone - 3 Doors Down
5. I Don't Want To Miss A Thing - Aerosmith
6. Halleluja - Rufus Wainwright
7. Hey There Delilah -  Plain White T's
8. How To Save A Life - The Fray
9. More Than Words -  Extreme
10. Every Time We Touch - Cascada

(Mitt och C's vackra armband vi fick då vi förlovade oss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0