08 - Ett ögonblick

Ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma är när jag såg C för första gången. Det var sent på natten klockan var kanske runt 03.15 och det var mörkt och ganska så kallt ute. Jag var nyvaken och förväntansfull. Direkt då jag körde upp till flygplatsen så såg jag henne. Där stod hon i den kalla april natten och var trött och nervös.

Direkt jag klev ur bilen så gav vi varandra en stor kram och redan då visste jag att C var den rätta. Det är utan tvekan det bästa ögonblicket i mitt liv. Ett ögonblick som jag aldrig kommer att glömma, det var inte direkt vad vi hade planerat. Flyget ville inte sammarbeta och vi fick vänta många timmar innan vi fick träffa varandra, men det var värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0