01 - Om mig

Jag är 24 år (höll på att skriva 22, men det var visst ett tag sedan) och bor i Umeå tillsammans med min blivande fru C. Tillsammans har vi också en mer eller mindre tokig hund, en liten söt brun sak som är en korsning mellan en labrador och en cockerspaniel. Det är min första hund och även om hon inte riktigt är allt vad jag önskat att hon skulle vara så skulle jag inte byta bort henne för allt i världen!

Just nu är jag arbetslös och söker alla möjliga sorters jobb och hoppas att snart få napp! Jag har varit arbetslös sedan jag slutade skolan i juni i år. Hade då läst tre år på Komvux för att läsa in gymnasiet som jag hoppade av då jag var 17 år på grund av lite olika saker.

Jag är en lite lagomt förvirrad person som har hjärtat på rätt ställe och skulle utan tvekan göra vad som helst för dom jag älskar. Kan kanske tyckas vara en tyst person, men det beror mest på att jag försöker tänka innan jag öppnar munnen. Som C säkert kan intyga så kan jag bli frustrerad ganska så lätt, speciellt då det är något som gör mig upprörd och har då en viss tendens att börja föreläsa om saker och ting!

I ärlighetens namn är jag dessutom ganska så lat, men tycker ändå om att göra saker då jag väl tar mig för. Jag är en aning pedantisk och tycker om att ha ordning och reda omrking mig, speciellt i köket! Blir galen då det samlas disk i diskhon så därför blir det diskat flera gånger om dagen här hemma!

Om jag får chansen begraver jag gärna näsan i en bok, läser det mesta och har alltid läst mycket. Någonstanns lång inne är jag ganska äventyrlig och tycker om att prova nya saker fastän jag ibland kan vara för feg. Kanske något att jobba på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0