Vilken skillnad det var

Jag har precis laddat ner bilderna från igår när vi var ute och grillade och hade det mysigt. Upptäckte då vilken skillnad det var motför första året då vi var där. Då var sjön helt öppen och det var ganska så mycket varmare än vad det är nu och i stort sett ALL snö var borta. Tänkte att jag skulle visa några bilder så att ni får se för er själva:
De här bilderna är tagna den 25 april 2007 vid 20-tiden.




Dessa bilder är tagna den 20 april vid 15-tiden:



Ganska så stor skillnad tycker jag, men i år har det visserligen varit mycket mer snö än vad det var 2007, så vi skyller väl på det!

Tänkte passa på att visa lite fler bilder från gårdagen då jag liks är i farten!



Av C på våran årsdag fick jag en underbart mjuk och skön filt från BOOM och ett superfint kort:



C fick en parfym av mig, eller ja hon fick den visserligen typ 2 veckor tidigare men iaf. Sen fick hon rosor också:



Nu ska jag gå och ta tag i maten så att den är klar innan C kommer hem från skolan. Idag blir det Chili-concarne med ris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0