Tillbaka till skolbänken

Hade tänkt uppdatera bloggen tidigare idag men det har helt enkelt inte funnits någon tid över. Om jag ska vara ärlig så har jag egentligen inte tid nu heller, men i ett försök att skjuta upp lite saker så tänkte jag skriva ett inlägg.

Helgen har varit underbar och vädret har dessutom varit underbart vilket har varit ett stort plus i kanten. Jag och C har haft ett par riktigt mysiga dagar där vi har pysslat på hemma och varit lite händiga. Eller ja C har varit händig, jag har mest tittat på! Jag har dessutom fått shoppa lite, tycker att det är superkul att shoppa och det behöver nödvändigtvis inte vara till mig. Jag har shoppat både nödvändiga och lite mindre nödvändiga saker och dessutom var allt på rea vilket passar mig bra!

I går var vi på en cykeltur med hela familjen, delvis att vi tog med oss hunden. Hon är lika söt som socker och man blir bara glad av att se henne. Söndag kvällen avslutade vi med att hälsa på mamma och ta lite bilder från påsken! Så jag tänkte bjuda på några bilder i det här inlägget som jag lovat tidigare!

Idag har jag haft fullt upp med skolarbete och det tycks inte finnas något slut på eländet. Som det ser ut just nu verkar det inte finnas mycket tid till bloggande den här veckan, men det kan ju alltid ändras. Jag är expert på att vara lat och skjuta upp saker och bloggen är ett effektivt sätt att skjuta upp saker och ting!

Här kommer i alla fall några påskbilder:


Kommentarer
Postat av: CherryCheek

Åh gud så mycket snö ni har!

2010-04-12 @ 18:24:35
URL: http://www.cherrycheek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0