Rent hus!

Även denna dag verkar sega sig fram så därför slog jag slag i saken och har nu städat hela lägenheten! Det var mer än välbehövligt då hallen såg ut som Sahara öken eftersom hunden drar in hur mycket sand och grus som helst efter en promenad. Efter att ha städat kände jag att jag behövde en dusch, så nu är både jag och lägenheten ren!

Vet fortfarande inte hur det blir imorgon, mamma kände sig fortfarande lite sjuk men hon skulle höra av sig imorgon förmiddag. Så vi får helt enkelt vänta och se hur det blir. Vi hade ju som sagt tidigare planerat att fara på Balder på Rock och Blues kväll. Om ni vill läsa mer om det kan ni kika här.

Nu väntar jag på att C ska göra lunch åt mig, den hårt arbetande kvinnan! Inte för att C inte jobbar så klart, men jag har ju faktiskt städat så då kan hon göra lunch, är ändå bara bröd som står på menyn.

Ikväll blir det i vanlig ordning Så ska det låta, jag har dock ingen koll på vilka det är som ska vara med så det blir en överraskning. Till middag idag blir det Salmon Mornay, det vill säga lax i en vitsås med ost ovan på, till det så blir det rostad potatis och gröna bönor, mums! Måste dock på affären och köpa lite mjölk, dessutom blir det säkert lite onyttigheter, brukar oftast bli det när jag och C handlar på en fredag!

Kanske att jag delar med mig av middags receptet senare idag, vi får se om det finns tid över. Annars så önskar jag er en trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för ditt tips, men vi hade redan kollat på alla djuraffärer i stan.. verkligen alla, och även i sportbutiken där det har funnits förut, men icket. Men vi hittade idag på Granngården :)

2010-04-23 @ 21:54:26
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0